Mennyt viikko on hupsahtanut niin täysin töiden parissa, etten ole juuri ehtinyt helmiin koskea. Olen kuitenkin huomannut, että lauantaiaamut on minulla rauhallista aikaa kun lapset katsovat lastenohjelmia. Jotenkin on itselläkin sellainen olo että saa luvan kanssa näprätä, onhan sentään lauantai. :)

Tässä taannoin Outi bloggasi rengaskorvikset, tässä minun versioni saman tyylin koruista. Koska minulla ei ole juotosvehkeitä tyydyin ostamaan renkaat valmiina (ja nyt kyllä tekee mieli päästä itse juottamaan!), niiden halkaisija on 30mm. Olin varannut näitä korviksia varten fasettihiottuja turmaliinejä mutta argh, korupiikki ei mennyt niistä läpi! Löysin kuitenkin varastoistani somia 5mm granaattihelmiä, ja käytin sitten niitä. :) Tykkään kuin hullu puurosta. <3

486075301_83d07bdb74_o.jpg



Korvikset ovat sen verran painavat, että käytän suosiolla koukuissa jarruja etteivät pääse tipahtamaan.


Ruskea-sininen -yhdistelmä jäi vielä korvien väliin, jonka tuloksena syntyi tämä peruskaulakoru:

486075299_7ef7de6a5f_o.jpg


Välihelmien väri on luonnossa kauniimpi. :) Sisareni (foorumilla Petronella) oli eilen myös tehnyt kauniita ruskean ja sinisen sävyisiä rannekoruja, ja niitä ihastelin kovasti. Ei mennyt montaakaan tuntia kun hän tuli tyttöjensä kanssa piipahtamaan, ja pieni kummityttöni luovutti juhlallisesti tädille seuraavan korun lahjaksi! :))

486075297_11b38540f9_o.jpg


Tykästyin tähän suuresti! Pidin erityisesti tuosta lukosta, se on magneettilukko ja helppo laittaa itse kiinni. :) Suosin juuri siksi salpalukkoja kun ovat helppokäyttöisiä, mutta nähtävästi nuo magneettisetkin.

Olen vähän laiskanlaisesti viime aikoina kommentoinut muiden blogeissa, vaikka yritän piipahtaa katselemassa. Takki on jotenkin tyhjän oloinen, ehkä se on tämä kevät. Meillä lasketaan päiviä kesälomaan, seiskaveen kevätjuhla on 2.6. .. jipii! :)