Outin kanssa vaihtelimma kiviä, sellaisia joita ei ole tullut käytettyä puolin tai toisin. Minun paketistani löytyi itselleni uusi tuttavuus, laavakivet. :) Olisin Miehelle tehnyt niistä rannekorun, mutta eihän tuo huolinut. *tuhahtaa* Piti siis kehittää itselle korua, mutta halusin jotain naisellista ja kaunista. Kysymys kuuluikin: onnistuisiko sellaisen valmistus koska laavakivi on rouheaa ja maskuliinistä? Suom. huom. minun mielestäni.

Aikani kaivelin laatikoitani, ja tulin tulokseen että granaatti voisi olla sopivaa matskua laavakivien kanssa, tykkään mustan ja punaisen yhdistelmästä. Granaatteja kahta kokoa 4mm ja 8mm, lisäksi muutama Balin hopeahelmi, ja siinä se sitten olikin. :)

Riipuskivi aiheutti suurimman päänvaivan, sitä mietin pitkään. Sen valmistumisen aikana tuosta korulinkistä murtui ylhäältä irti KOLME siihen juotettua rengasta. :o Olen edelleen siitä täysin tyrmistynyt. Jouduin sitten vähän soveltamaan.

*kohottaa katseensa taivaalle ja kirkuu* :
.. MINUN, MINUN, MINUUUUUUUUUUUNNNNNNNNN... :D

660552470_7597f16c06_o.jpg

660551572_4e3870bfd5_o.jpg