Sain jonkun ihme inspiraatiopuuskan tänään!  HelmiQ:ssa oli niin ihanan värisiä uusia nyörejä, että tilasin niitä metritolkulla toissapäivänä, toimitus oli salamannopea kuten aina. :) Joten aloitin ihan kevyesti nyörikorulla, ensimmäinen kokeiluni kahdenvärisellä nyörillä:

466242487_02dfa9ba5f_o.jpg


Turkoosirondelleja, turkoosityynyjä (alan olla melko varma että ovat howliittia) ja Hill Tribe -sudenkorento, joka voisi olla rippusen suurempi tyynyjen kokoon nähden. :) Jotenkin tasapainottoman oloinen.


Nyörikorusta tuli kuitenkin sen verran kiva, että päätin jatkaa peridoottimuruilla tehdäkseni version parin postauksen takaisesta lehtikaulakorusta. Erityinen Ihminen kertoi sen herättäneen huomiota. :) Toista lehteä minulla ei  ollut enkä halunnutkaan tehdä tismalleen samanlaista, joten tyydyin Hill Tribe -lehteen:

466242461_ab50fb4499_o.jpg



Helmiä pyöritellessäni osui käteeni aivan ihanan sinisiä makeanvedenhelmiä jotka suorastaa kirkuivat vuorikristallien seuraan. :) Hätsynpikaa sitten pisten niistä kaulakorun:

466242459_bc29dbfb82.jpg


Yritin jopa opetella käyttämään kuvausrekvisiittaa. :) Tuossa rasiassa olen joskus saanut Hill Tribe -charmeja tilatessani, se on pysynyt aarrerasianani siitä alkaen. Muutenkin olen kovin ylpeä itsestäni, olen pyrkinyt pääsemään pois My Precious -syndroomasta (aka NERIK - näitä-en-ikinä-raaski-käyttää) ja olen tosissani yrittänyt käyttää tilaamiani ihanuuksia. On muuten vaikeaa .. Nyt taistelen itseni kanssa jättäisinkö tämän viimeisen kaulakorun itselleni vai en .. ;)