Hissukseen olen saanut jotain valmistakin. Meillä vaan riehuu kauhea ysköstauti, poikanen on toista viikkoa körskässä joka varsinkin yöllä kuulostaa raastavalta. Mutta siis niitä koruja. :)

Ensimmäinen kosketukseni kultadupleelankaan, olen sitä mieltä että se on oikein miellyttävää käsitellä! Olin varautunut siihen että se on hirveää vetelää spagettia, mutta hyvinhän tuo taipui. :) Rannekoru valmistui rakkaalle mummille joululahjaksi, kivinä fasettihiotut ametistit, lukko ja balilaiset vermeiliä. Jäi vielä aineet toiseenkin, ja MELKEIN tekisi mieli tehdä itellekin!

1726053487_46cb48b242_o.jpg



Great minds think alike, vai miten se menikään, Papen kanssa juteltiin ja hän oli tehnyt lähes samanlaisen päivää aikaisemmin kuin minä. :D Toivottavasti hän bloggaa pian omansa! Papen kanssa myös vaihdettiin muutama helmi ettei tarvinnut ruveta niiden takia tilausta tekemään. :) Aamulla ropsahti Papen vaihdokkaat minulle, ja ne KIRKUIVAT nimeäni heti kun avasin paketin! Yläporattuja Dusty Rose -sävyisiä mvhelmiä, aivan uusi tuttavuus minulle nuo yläporatut, sekä ihanan blingi ja pinkki zirkoniriipus. ;) Niiden seuraksi heitin hopeahelmiä ja Swaron rose AB -biconeja:

1726052763_41f0f3ab5b_o.jpg


Ei olisi paljon paremmin Pape voinut vaihtureitaan valita. ;)

Ja vielä lopuksi seiskaveen luokkakaverin synttärilahjarannekoru, johon tyttöseni itse valitsi värit ja riipuksen:

1726899656_f417de9e18_o.jpg


Pienille typyköille on aina mukava tehdä. :)